Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2016. december 22., csütörtök

Karácsonyfadíszek kékben / Christmas Tree Ornaments in Blue

Karácsonyra hangolódván ez elmúlt napokban készítettem néhány karácsonyfadíszt. Még tavaly vettem natúr fa formákat és már alig vártam, hogy átalakíthassam őket!

Most azokat mutatom, amiket egy nagyon kedves ismerősömnek készítettem ajándékba hálám jeléül, mert az elmúlt egy évben, amióta megismertem, rengeteget segített nekem és egy új barátra leltem benne... :-)

A díszek az ő kedvenc színében, azaz kékben pompáznak 
egy kis ezüst díszítéssel és csengőkkel. 








A szánt Annie Sloan Provence festékével festettem, ami egy gyönyörű türkizkék szín...


A korcsolya és a fenyő pedig a Pentart Country kék színével készült...


Remélem, hogy tetszeni fognak neki a díszek, és örömet tudok szerezni velük! Holnap kiderül... :-)
Köszönök mindent, Veronika!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése