Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2019. október 6., vasárnap

Konyhafelújítás 1. / Renewal of my kitchen 1.



Az utóbbi hetekben, hónapokban konyhafelújítás zajlik nálunk. Már régóta tervben volt, hogy a 18 éves konyhánkat kissé felfrissítsem, harmonikusabbá és letisztultabbá alakítsam. 

Most eljött az ideje, hiszen a konyhapultot mindenképpen cserélni kellett, mert már nem lehetett tisztítani. Amivel gondom volt még, az a régi laminált fenyő oldalfalak, tető és lábazat, valamint a spájzajtó színe. 


Amihez szeretném alakítani a színvilágot, az az asztal feletti polcon jól látható.


Először a konyhapultot és a lábazatot cseréltettük, hiszen ez nem ment házilag. A lábazat értelemszerűen fehér lett és egy szép, visszafogott világos tölgy színű  munkalapot választottam.


A konyhabútorom frontja fehér, és nagyon szeretem a mintáját is, így az mindenképpen maradt. 


A konyhabútor többi részét kívülről fehérre festettem. Még készül egy plusz üveges szekrényajtó a tűzhely feletti részhez, mert nagyon koszolódott az a rész.


Időközben  a spájzajtó felújítását, festését is elkezdtem.


Mivel még nem dolgoztam azzal a színnel, amilyenre festeni fogom, kísérleteznem kellett.
Így született ez a kis rusztikus konyha tábla, képkeret és tálka. Meg kell mondjam, jól esett készíteni őket, hiszen már 3 éve nem alkottam semmit...

Persze semmi különös nincs bennük, de kedves darabok lettek. :)






 




Ha elkészül a spájzajtó, majd megmutatom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése