Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2015. április 8., szerda

Egy fém doboz átalakulása / The Revival of a Metal Box

Ma egy fém dobozt hoztam nektek.




Családunk Tündije kért meg, hogy egy Balentines whiskys fémdobozt alakítsak át számára a konyhába. (Elnézést kérek a kép miatt, de elfelejtettem előtte lefotózni, és csak festés közben jutott az eszembe... :-) ).



Tündi konyhájába még régebben készítettem egy napraforgó mintás teás dobozt...
http://rusticandi.blogspot.hu/2011/06/napraforgos-teasdoboz.html


Így kerestem egy ehhez a színvilághoz kicsit illeszkedő szalvétát, és ezzel vontam be a dobozt.



Egy kicsit finomítani szerettem volna  a mintát, 
ezért finomvonalas repesztővel öregbítettem.
Végül lelakkoztam, hogy tisztítani is lehessen nedves ruhával
 (elvégre a konyhába kerül). 




A pontot az i-re a csipkegallér jelentette.



Már dolgozom a következő dobozon, ami régebben készült és most újjászületik... 
A minta tervezése folyik, ami nagyon időigényes és nehéz feladat... 
Jaj, miért is van annyi gyönyörű szalvétám... Most törhetem a fejem!!! :-)

Hamarosan hozom!!! Sziasztok!



2 megjegyzés: