Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2015. április 13., hétfő

Shabby fiókos szekrényke / Small Shabby Chest of Drawers

Ma egy bájos kis konyhai fiókos szekrénykét hoztam nektek.

Még mindig a gyakorlás és a saját dolgaim átalakítása van folyamatban nálam, így ez is ennek jegyében készült.


Meg kell jegyeznem, hogy nagyon régen használom a konyhában ezt a kis szekrénykét. Kerámia fiókjai vannak és nagyon sok kis dolgot elnyelnek... A fa váz kidolgozása nem volt éppen minőségi , ráadásul a kerámia fiókokon a kézi festésű minta fejjel lefelé állt... De szerettem és a konyhám régebbi fehéres-sárgás színvilágában is üde színfolt volt.  Ilyen volt tehát:



És íme a minta, amit fejjel lefelé festettek rá véletlenül a fiókokra...



Sokat vaciláltam, hogy mi legyen a kerámia kisfiókokkal, de végül vettem egy nagy levegőt és lefestettem őket is. A stílus nem volt kérdés, hiszen nekem a shabby, kopottas fehér és bézs világ a szerelem.



Még tavaly készítettem magamnak egy teás dobozt (itt és itt nézheted meg),  és ők ketten egymás mellett lesznek a konyhaablakban,  így tettem rá a teás doboznál használt mintából is.



Az oldalát bevontam szalvétával, hogy valamennyire eltakarjam a fa váz hibáit...



Természetesen antikoltam mindenhol, mert én így szeretem... :-)



A következő képen látható a szép kerámia kisfiók belseje, ami eredetileg is szép törtfehér volt, 
így ahhoz nem is nyúltam...



Összességében nagyon tetszik a végeredmény, és örülök, hogy új életet leheltem az én kis hőn szeretett konyhai tárolómba...



Remélem nektek is tetszik, kérlek írjátok meg itt a blogon a véleményeteket!
Igazán kíváncsi lennék arra, hogy Ti mit gondoltok róla!

Köszönöm, Andi

2 megjegyzés:

  1. Andi, nagyon kedves kis darab lett, sokkal-sokkal jobban tetszik mint eredetiben! Ügyes vagy, de ezt régóta tudom! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igazán köszönöm Erika, örülök, hogy tetszik! És tudod, hogy sokat adok a véleményedre, így nagyon jól esik az elismerésed...
      tudom, hogy sokan nem szeretik ezt a maszatolós antikolást, de nekem tetszik... Még egy kicsit gyakorlom, és akkor még ügyesebb leszek!!! :-)

      Törlés