Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2015. április 16., csütörtök

Shabby asztalkám / My Small Shabby Table

Megszületett az első "bútordarabom" is.
Már régen vár arra, hogy újjászülessen, de valahogy nem mertem belekezdeni az átalakításába eddig.

Most azonban nekiveselkedtem és a nappalinkhoz illő stílusban fel is újítottam.


Ez egy régi egyszerű rakodóasztalka volt, elég használt állapotban.



AS Chalk Paint festékkel festettem le az egészet, Old White színben.


Az alsó részt ezután néhol kopottasra csiszoltam, 
clear wax-szal kezeltem, 
majd dark wax-szal öregbítettem.



Az asztalka lapját kicsit "megbolondítottam"
és decoupage technikával díszítettem.



Természetesen a tetejét is antikoltam kicsit, 
majd matt lakkal két rétegben lekentem.


Hát ilyen lett a végeredmény, nekem nagyon tetszik! :-)



Ha emlékeztek, akkor ezzel a szépséges szalvétával készült
egy ceruzatartóm (itt) és egy dobozom (itt) is.
így mutatnak egymás mellett...




Hamarosan újra jelentkezem, addig is legyenek szép napjaitok és örüljetek a tavasznak!
Andi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon -nagyon jó! Keresem az elfekvő bútorokat, jövő héten viszem, oszt alkothatsz! Na jó viccelek, de nagyon ügyes vagy! pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez jó! Hozd nyugodtan és majd együtt megalkotjuk!!! :-)
      Pusz

      Törlés