Üdvözlet


Üdvözöllek!

A Rusticandi blogon főként az általam készített decoupage technikával és festéssel készített tárgyakat láthatjátok. Remélem tetszeni fog nektek és találtok benne kedvetekre valót...

Welcome to my Rusticandi blog where you can find my decoupage works...

Szalvétáimat az andiszalvetai.blogspot.com oldalon találod. (You can find my napkins here.)


2015. április 17., péntek

Shabby ládikóm / My Shabby Case

Ma saját ládámat mutatom, ami egy ideje készül már, és amit shabby stílusban újítottam meg.


Még mindig vannak átalakításra váró, 
régebben készült tárgyaim, így ez a ládikó is.

Egyszerű és egyben romantikus díszítést képzeltem el, 
azt hiszem ez sikerült is.

Most beszéljenek helyettem inkább a képek:





Nagyon szeretem a fém vereteket és díszeket...




Eddig csak az elejét mutattam, 
de természetesen a rózsaminta mind a négy oldalon végigfut
 és a doboz másik oldalára is került egy kis díszítés... 




Mára ennyit hoztam.

Legyen szép a hétvégétek, töltsétek a szeretteitekkel, barátokkal!
Beszélgessetek sokat és egyetek jókat!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése